Velkommen!

Læs om mig! Kom nuuu! Vil du ikke nok?

tirsdag den 19. juli 2011

At flytte 170 km væk!

Om en måned er mine ting pakket på en flyttetrailer og vi er på E45 på vej til Aalborg. På vej til mit nye liv, i en ny by, med en masse nye mennesker!

Jeg skal til at studere igen, og det har jeg valgt at gøre i Aalborg til trods for det kan gøres 12 km væk i Horsens. Men jeg har valgt Aalborg for at prøve noget nyt, og for at komme lidt væk og finde mig selv igen.

Jeg har intet (Udover venner og familie, men de er der jo også selvom jeg bor i Aalborg!!) der binder mig, intet arbejde, studie, kæreste osv., så hvis jeg skulle tage springet, er det nu, og så gør jeg det. Har fået et kollegieværelse 3 km fra centrum til en yderst overskuelig pris, og jeg glæder mig til at flytte ind, og lære alle de andre at kende!

Jeg er sikker på min studietid bliver intet mindre end fantastisk!

Det var så det 3. og sidste indlæg fra mig i aften/nat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar