Velkommen!

Læs om mig! Kom nuuu! Vil du ikke nok?

lørdag den 23. juli 2011

7 dage til dommedag!

Hej !

Ja, nu har der ikke været en indlæg siden tirsdag nat, og mente, at det nu var på tide med et nyt.

Som overskriften jo siger, så er der 7 dage til min dommedag, til jeg får svar på om min drøm igennem 6 år bliver mulig, eller om jeg må igang med en heftig omgang nytænkning på uddannelsesfronten.
Jeg får brev fra University College Nordjylland på lørdag, d. 30/7.
JEG ER BRAGENDE NERVØS!
Kender I det? At man har den der frygt for at det går galt, at man har lavet ansøgningen forkert, til trods for man har ringet desperat til telefondamen for optagelse.dk adskillige(!!) gange for at være 120 % sikker på ansøgningen og eksamensbevis er modtaget, og har fået af vide det hele er som det skal være?
Og at der selvom alle ansøgerene de tidligere år er blevet optaget, fordi der ingen pladsbegrænsning er på uddannelsen, og at eneste adgangskrav er bestået adgangsgivende eksamen og matematik på C-niveau, frygter at de lige præcis i år, vælger at lave en begrænsning og ikke optage mig?!
Og at der trods de 115 ansøgere STADIG er ledige studiepladser på uddannelsen, ikke optager mig?
Men at man alligevel er overbevist om at man ikke er sluppet igennem nåleøjet, fordi det bare kunne være SÅ typisk! Især når man HAR betalt indskud på kollegielejligheden, og har aftalt flyttehjælp! Det kunne være SÅ F*CKING TYPISK !
Men nej, selvfølgelig sker det ikke.. Eller... Nej jeg er nok sluppet igennem.. Tror jeg .. Arrrgh..
Okay! jeg overreagerer måske en SMULE her, men prøv at forestil Jer, at jeres drøm, jeres fremtid, måske ikke bliver til noget.. Det er forfærdeligt.... Men jeg må vente (utålmodig som bare fanden!!) til posten kommer på lørdag...

God weekend folkens!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar