Velkommen!

Læs om mig! Kom nuuu! Vil du ikke nok?

torsdag den 4. august 2011

Nyt herfra! :)

Hej derude!

Jeg ved godt jeg ikke har været så skide god til at få skrevet herinde regelmæssigt på det sidste, og dette skyldes jeg har haft SÅ meget at se til, og især sidste uge var stressende for mig.

Søndag i uge 29 tog jeg ud til min søster, svoger og deres 5 sammenbragte børn og var der indtil torsdag hvor jeg ellers så smuttede en tur til Aalborg for dels at hente nøglen til mit nye hjem og dels at tage i Fårup Sommerland med nogle veninder. Skulle hjem fredag aften og sov ved min mormor, da det ikke er muligt at komme hjem til Hovedgård om natten, hvis man ikke er villig til at kaste 300 kr. efter en taxa! ;-(
Jeg skulle tidligt hjem lørdag, for der var det jo den 30/7! Og dermed dagen hvor jeg ville få mit brev fra UCN!

Og posten kom klokken kvart i 11, hvor der lå et tykt, stort brev og lurede på mig i postkassen!
JEG ER KOMMET IND PÅ MIN DRØMMEUDDANNELSE :D
Så fra 1/9-2011 er jeg igang med min proffesionsbachelor inden for bygningskonstruktion :D

Og midt i denne tumult at flytning, optagelse på drømmestudiet og studiestart, har jeg helt glemt at glæde mig til min fødselsdag den 7/8! Så er det slut med at være teenager og jeg bliver 20 år :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar