Velkommen!

Læs om mig! Kom nuuu! Vil du ikke nok?

tirsdag den 19. juli 2011

Det første indlæg!

Det lyder umiddelbart skræmmende, "Det første indlæg", hmm, lyder som noget man stopper i en sko der skal gåes til!

Jeg er hoppet på den her blogger-bølge der så godt som hærger hele verden, og så må vi jo se, hvordan det går.

Jeg er godt igang med mine 3 ugers tvungen sommerferie, da min arbejdsplads holder lukket (Arbejder i en skøn børnehave)., og når de er ovre, kan jeg tælle antallet af arbejdsdage tilbage på.. 1.. 2.. 3..3 hænder! Der er nemlig kun 15 styks tilbage! Så flytter jeg godt 170 km væk fra alt jeg kender, og smutter til Alborg for at læse (LÆS; Gaden for at drikke mig fuld!). Det er noget af en omvæltning, men jeg glæder mig som et barn til juleaften.

Uddannelse er meget vigtig for mig, og mit motto, eller hvad man kan kalde det, er klart uddannelse frem for alt! Det er det man kommer længst med, og beviser nemlig det en del selvfede personer ikke er enige i;
Man kan ALTID lære nyt, og blive klogere!

Men ja, det var det første spæde skridt til at få en rigtig blog op at køre, der kommer et par indlæg mere fra mig i aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar